Skip to main content

De nieuwe Blink Outdoor: draadloze, weerbestendige HD beveiligingscamera met bewegingsdetectie waarvan de batterijen twee jaar meegaan | 1-delig camerasysteem






Dit is een geweldig draadloos beveiligingssysteem. Je moet er een beetje mee spelen om de gevoeligheid en andere instellingen te achterhalen. Ik zal je vertellen dat dit ding geen beat mist en erg reageert. Ik vind het leuk dat ik geen draden door het hele huis hoef te trekken. De installatie was supereenvoudig en de beeldkwaliteit is scherp. Ik ben erg blij met deze aankoop en dit product. Ik vind het leuk dat je met de synchronisatiemodule een USB-opslagapparaat kunt gebruiken voor lokale back-ups. Dat was de sleutel, want ik ben geen grote fan van cloud.

Goed product. Ze werken heel goed bij daglicht. Nachtelijke uren zijn goed genoeg om dingen te kunnen zien en te kunnen zien wat de camera's oppikken. Als je een goed verlichte tuin hebt, zou het 's nachts geen probleem zijn, want voor de mijne is het in sommige gebieden niet goed verlicht, dus het werkt goed op iets dat een beetje dichter bij de camera's staat. Ik denk erover om bewegingslichten toe te voegen om dat probleem op te lossen. Al met al heb ik echt geen klachten. Het geluid is ook duidelijk. Eenvoudige installatie. Gemakkelijk te installeren. Al met al zou ik dit nog steeds als 5 sterren beoordelen.

Camera's zijn super eenvoudig in te stellen. Ik heb maar 1 ding gevonden dat ik niet leuk vond, is het aansluiten van de camera op de houder. Het is een duw totdat het klikt en trek er gewoon af! Het aansluiten van de camera op de houder moet worden verbeterd, schroefdraad zou een VEEL beter alternatief zijn. Camera's hebben grote helderheid en nog beter geluid. Onder de indruk.

De installatie was eenvoudig en uitstekende wifi-connectiviteit. Camera's zijn klein en de instellingen kunnen worden aangepast. HD-beeldkwaliteit is uitstekend. Geen kabels en kan overal gemakkelijk worden geïnstalleerd. Tot nu toe best tevreden.

Voor meer informatie
Klik hier : shorturl.at/byJQ5


Comments