Skip to main content

Kindle Oasis, nu met instelbare warme lichtkleur, waterdicht, 8 GB, wifi, grafiet




Laat ik beginnen met te zeggen dat dit voor mij een upgrade was van een Kindle Paperwhite. Ik hield van mijn Kindle Paperwhite en heb hem lange tijd gebruikt, maar ik werd verliefd op de Oasis toen ik er voor het eerst over hoorde. De bundel is een geweldige deal, dus ik besloot het maar te gaan halen. Ik heb helemaal geen problemen gehad met de levensduur van de batterij, zoals sommige beoordelingen zeggen. Ik houd mijn apparaat in de vliegtuigmodus als ik aan het lezen ben en ik kan ongeveer 2 weken uit- en aan lezen zonder dat ik me zorgen hoef te maken over het opladen. Ik ben ook dol op de schermgrootte. Het display op deze is echt iets speciaals. Als je een Kindle Paperwhite hebt en er blij mee bent, is dit misschien niet de upgrade waard, maar als je wat extra geld te besteden hebt en het uiterlijk van de Kindle Oasis leuk vindt (ik heb ontdekt dat sommigen van het uiterlijk houden en andere niet ) dan zeg ik ga ervoor. Het is zo licht van gewicht en draagbaar dat u het vrijwel overal mee naartoe kunt nemen.

Blij dat ik de Oasis met 32 ​​g heb gekocht. Het scherm is groot genoeg, dus het formaat is als een kleine paperback en paginaknoppen werken prima. Elk boek gaat onmiddellijk open waar ik was gebleven. Dus ik kan wachten op afspraken lezen & omslag sluiten is alleen beweging nodig om uit te schakelen. En het is geweldig om op deze manier boeken te kopen voor ongeveer 50% - 80% minder. Amazon zegt dit allemaal in zijn info. Wat ik niet wist, is hoeveel ik het leuk vind en waardeer om dit apparaat in mijn ervaring te hebben. Dit maakt reizen gemakkelijker als we dit opnieuw doen. Ten slotte merk ik dat de afdruk groter en helderder is om te lezen dan deze 17-inch laptop.

Ik hou van mijn kindle! Het is bijna perfect. In het begin was het niet zo eenvoudig om te gebruiken, maar nu ik ermee vertrouwd ben, kan ik meer boeken lezen zonder mijn tijd te verspillen in vergelijking met mijn mobiele telefoon. Het idee om alleen te lezen is slim. Het enige dat ik erover wil klagen, is het gebrek aan kleuren! Het zou perfect zijn als Amazon een Kindle produceert waarin we de kleuren kunnen zien!


Voor meer informatie

Klik hier : shorturl.at/tEKLV

Comments