Skip to main content

Ring Quick Release Battery: eenvoudig oplaadbare, verwisselbare accu


 


Het duurt ALTIJD (ongeveer 10 uur) om deze batterij op te laden. De RING wordt geleverd met één batterij. Als het apparaat moet worden opgeladen, werkt het niet. Deze extra batterij betekent dat het apparaat nooit zal worden uitgeschakeld vanwege de lange oplaadtijd van de batterij. We hebben de RING-deurbel al meer dan een jaar en hij werkt erg goed. Toen we de batterij moesten opladen, hadden we het grootste deel van de dag geen deurbel. De tweede batterij zou een aanbevolen aankoop moeten zijn vanwege de lange oplaadtijd van de batterij. Hoewel het prijzig is, maakt het het leven veel, veel gemakkelijker.

Ik vind het leuk dat de batterij net zo lang meegaat als hij doet, ook al wordt hij vrij vaak geactiveerd, en ik heb het licht aan wanneer ik hem 's nachts activeer. Dit is naast de originele accu een tweede accu voor de camera. Ik kan de status van de batterijen controleren via de Ring-app, of als ik de batterij laat leeglopen tot ongeveer 7%, krijg ik een e-mail van Ring waarin staat dat een van de batterijen bijna leeg is. Heel erg slim. Blij met aankoop.

Ik heb Spotlight Cams met 2 ringbatterijen en een Ring Doorbell op batterijen. Bij de camera's gebruik ik elk 2 batterijen. De batterijen lijken het redelijk goed te houden in alle 3 Ring-producten. Ik heb ook 2 extra batterijen als back-up om elke batterij te vervangen die is uitgeput. Omdat ik nieuw ben in de Ring-wereld, kan ik niet zeggen hoe vaak deze batterijen kunnen worden opgeladen voordat ze moeten worden vervangen, maar ik ben tot nu toe tevreden.

Wat kan ik zeggen, het is een batterij. Ik ging voor de batterij-optie voor mijn Ring-camera en gezien de instellingen heb ik mijn batterij binnen een week leeg. Ik heb dit gekocht en nu zijn de batterijen binnen twee weken leeg. Voor de kosten is het de moeite waard om niet elke week op te laden. Ziet er precies zo uit als degene die in de doos zit en laadt op dezelfde manier op. Ik wilde niet bedraden en ik wil de doorn in het oog van het zonnepaneel, dus ik ben dankbaar dat ze een tweede accupool in het apparaat hebben.


Voor meer informatie

Klik hier : shorturl.at/dftFM

Comments