Skip to main content

De nieuwe Ring Video Doorbell | 1080p HD-video, geavanceerde bewegingsdetectie, en eenvoudige installatie (2. gen) | Inclusief proefabonnement van 30 dagen op Ring Protect Plus




Ik heb zojuist mijn 1e generatie Ring Doorbell geüpgraded met deze nieuwe 2e generatie Ring Doorbell.

Voordelen:
1) Dezelfde montageplaat afmetingen / gaten als de 1e generatie
Ik zou het kunnen installeren op dezelfde derde partij wigmontage die ik kreeg voor de eerste generatie, waardoor ik $ 20 bespaarde om een ​​nieuwe te kopen.

2) Betere videokwaliteit:
De 1080p-video is merkbaar beter dan de 720p van de 1e generatie.

3) Betere connectiviteit:
De 2e generatie lijkt beter aan te sluiten. Als ik Alexa vraag om de video op Echo Show weer te geven, duurde het soms een eeuwigheid met de 1e generatie. De 2e generatie lijkt betrouwbaarder verbinding te maken.

4) Bewegingssensor:
Ik heb dit nog niet getest, maar ik weet zeker dat het beter is met de nieuwe zone-instelling en anders.

Nadelen:
1) Inruilkorting niet van toepassing:
Toen ik het bestelde, werd gevraagd of ik de oude wilde ruilen door "Upgrade en bespaar door inruilen" rechtsboven "Toevoegen aan winkelwagen" rechts op de productpagina weer te geven. Ik ging er vervolgens van profiteren. Mijn verzoek werd geaccepteerd en ontving een e-mail met een bevestiging van $ 10 tegoed voor de oude en 20% korting op de nieuwe. Geweldig dacht ik en ik ging terug naar de productpagina, voegde het artikel toe aan de winkelwagen en ging verder met het plaatsen van de bestelling. Ik kon de korting van 20% die op het artikel was toegepast echter niet zien, terwijl ik wel het tegoed van $ 10 kreeg. Uiteindelijk belde ik Amazon en kreeg het welkomstkrediet ter waarde van de 20%, maar het was gewoon zwak. Waarom vragen ze je om in te ruilen als het niet werkt voor het product?

2) Montagemateriaal van mindere kwaliteit:
De 1e generatie werd geleverd met een snelkoppeling, dus het was een beetje gemakkelijker om draden aan te sluiten als je een vaste installatie gebruikt. Als de installatie eenmaal is voltooid, is dit echter geen probleem, omdat u de deurbel nooit afzet, tenzij u in een koude omgeving woont, zoals sommige recensenten hier, en deze nog moet verwijderen om op te laden. Als dat het geval is, raad ik u aan een connector te gebruiken zoals die op de afbeelding die ik heb bijgevoegd. Als je gewoon gaat met de installatie van alleen de batterij, zie ik niet veel verschil. Je verwijdert twee schroeven en verwijdert de hele deurbel om op te laden. Persoonlijk zou ik dit model niet kiezen als ik van plan was zonder bedrade verbinding.

Over het algemeen ben ik blij met de upgrade.


Voor meer informatie
Klik hier : shorturl.at/czOU1


Comments