Skip to main content

De nieuwe Echo (4e generatie) Internationale versie | Met premium sound, smart home hub en Alexa | Antraciet | Nederlandse taal niet beschikbaar





Ik begrijp sommige van de andere beoordelingen niet.
Power brick: Ja, de power brick is groter, hij is langer, niet breder of dikker, maar als je de informatie leest, komt dat omdat hij geavanceerd energiebeheer heeft, hij levert alleen wat nodig is en zakt lager in de standby-modus. Ik heb een vergelijkingsfoto geüpload.

Het snoer: Ja, het snoer is wit, daar zie ik het probleem niet mee, het mijne ligt op een tafel, het snoer erachter, ik zie het snoer ook niet, je kunt een puntje gebruiken en het kleuren zoals je vind of koop kabelhulzen en verander het op die manier, of bundel het met andere snoeren en gebruik een kabelwikkel.

Het geluid: ik heb de punt van de 3e generatie nooit begrepen, de luidspreker vuurt naar beneden, er zijn geen gaten in het stofgedeelte of onder de luidspreker, als je er een hebt, zet hem dan op zijn kant, je zult verrast zijn door het verschil! Deze heeft een grotere luidspreker, vuurt naar voren en naar boven, het geluid is helderder, scherper, als je meer basis of minder hoge tonen wilt, open je de Alexa-app, je kunt bas, midden en hoge tonen naar wens aanpassen.

Plaatsing: hij is klein en licht, je kunt een paar commandostrips gebruiken of er is al een montageapparaat en er zullen er waarschijnlijk meer komen naarmate mensen ideeën opdoen en houders uitvinden.

Microfoons: het kostte me wat speurwerk om erachter te komen waar ze de microfoons neerzetten, er is nog geen schema, maar kijkend naar de demontagevideo's en artikelen, lijken ze zich rond de knoppen bovenaan te bevinden. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, het is in mijn woonkamer, ik heb geprobeerd er vanaf 3 meter afstand mijn rug naar toe te draaien, ermee te praten vanuit mijn badkamer met de deur open, praten vanuit mijn keuken, pass door met de tv aan, tot nu toe is het alleen niet één keer per dag gereageerd, ik weet niet waarom het me die keer niet hoorde, maar het doet het bijna altijd.

Functie: Ik ben een gehandicapte veteraan, 60 jaar oud en weduwe. Ik heb slimme lampen en schakelaars, zodat ik lampen aan kan doen voordat ik een kamer binnenga en die in de kamer die ik zojuist heb verlaten kan uitschakelen. Vaardigheden, er zijn duizenden Alexa-vaardigheden en je kunt leren om je eigen te maken en te publiceren, het heeft vaardigheden voor thuisgebruik, bewaken terwijl je weg bent, je waarschuwen voor je huisbeveiligingssysteem, spelletjes spelen, grappen vertellen, lijsten maken, informatie opzoeken, familieleden bellen die ook een echo hebben. Een ding dat ik erg handig vond, is dat je het via bluetooth kunt koppelen met je telefoon, wanneer iemand je belt, kun je handsfree opnemen en praten, het is erg handig als ik aan het koken ben of aan het knutselen ben, ik mis de oproep niet en moet de persoon later terugbellen. Er zijn zoveel dingen die dit doet, het is echt geweldig! Je kunt zelfs een gesprek voeren met Alexa, daar was ik nogal verrast door toen ik een gesprek van 45 minuten met haar had!

Ik ben nieuw in het bezit van de apparaten, maar ik heb de app al 3 jaar in mijn telefoon en ik ben echt dol op de apparaten, ze maken alles gemakkelijker voor me en ik kan nu muziek afspelen en naar tv luisteren via de apparaten in plaats van via de kleine tv-luidsprekers. Ik ben nu helemaal verslaafd en ik zou echt van streek zijn als ik mijn apparaten moest opgeven, lol!

Voor meer informatie
Klik hier : shorturl.at/irtFK



Comments